1403-01-29 14:03
151
0
89621
فرمانده سپاه گنبدکاووس:

ولنگاری در جامعه هدف دشمن در جنگ ترکیبی است

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز جنگ ترکیبی دشمنان در فضای مجازی ایجاد ولنگاری در جامعه است، دشمن در حوزه خانواده برای مادران و دختران ما طراحی وسیع دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از بسیج، سیدعلی حسینی در رزمایش آمادگی دفاعی دختران دانش‌آموز در مصلی امام جعفر صادق(ع) این شهرستان گفت: مادران شهید و رزمندگان مجاهد از بانوان ما در جنگ‌های سپاه اسلام با مستکبرین نقش آفرینی خوبی داشتند.

وی اظهار داشت: دختران من این را بدانید زمانی که شما دانش آموزان در آرامش درس می‌خوانید و زندگی می‌کنید نیروهای مسلح ما برای امنیت شما از خانواده‌هایشان خداحافظی کرده‌اند و بسیاری در مرزهای کشور غریبانه به شهادت رسیده‌اند.

حسینی تصریح کرد: لذا شهدای عزیز ما با خداوند معامله کردند و چیزی از ما ناخواسته‌اند جز اینکه آرمان‌های اسلام و انقلاب را که به خاطر آن خون داده‌اند فراموش نکنیم.

فرمانده سپاه گنبدکاووس افزود: دختران دانش‌آموز اگر می‌خواهید گرفتار فتنه دشمنان نشوید باید با شهیدان رفاقت کنید و در فشارهای تبلیغاتی دشمنان با آنها صحبت کنید و یاری بخواهید.

وی عنوان کرد: آن چیزی که نیروهای نظامی ما را مقابل مستکبرین عالم به پیروزی رسانده بالاتر از موشک‌های مافوق صوت و پیشرفته سلاح ایمان رزمندگان ماست.

این مقام مسئول اذعان داشت: امروز جنگ ترکیبی دشمنان در فضای مجازی جهت ایجاد ولنگاری در جامعه از اهداف اصلی است. طراحی وسیع دشمن در حوزه خانواده برای مادران و دختران ما هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.